UPDATE: Lekkende gasleiding oorzaak explosie camping Agelo

Agelo – Dinsdagavond 3 juni om 20:26 uur kregen de hulpdiensten een melding van een caravanbrand aan de Rossumerstraat in Agelo.

Ter plaatse bleek er een explosie plaats te hebben gevonden in een camper. De brandweer meldt woensdagmiddag dat onderzoek heeft uitgewezen dat een lekke gasleiding de oorzaak was van de explosie. Het opgehoopte gas in de camper is tijdens het koken gaan branden.

Een persoon is met zware brandwonden per traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis.

(foto en video: 112Oldenzaal.nl)

Lees ook:

 

Het laatste 112-nieuws uit Oldenzaal rechtstreeks bij jou in Telegram? Word dan nu lid van het Telegram-kanaal van 112Oldenzaal!  Volg ons ook op Facebook!