Keukenbrand Almelo door frituurvet

Almelo – In een woning aan de Nieuwlandsweg in Almelo is zaterdagnacht om 02:20 uur een keukenbrand geweest.

Door oververhitting van een pan met frituurvet is de vlam in de pan geslagen. De brandweer was snel ter plaatse om het vuur te blussen. Hoe groot de schade is en of er iemand gewond is geraakt, is niet bekend.

Het laatste 112-nieuws uit Oldenzaal rechtstreeks bij jou in Telegram? Word dan nu lid van het Telegram-kanaal van 112Oldenzaal!  Volg ons ook op Facebook!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.